Zanim chcesz dojść do klanu muszisz mieć czynnego STEAMA!
1.ZACHOWANIE •Nie kłócimy się z członkami klanu ePk. Każda poważniejsza kłótnia może zakończyć się warnem dla obu stron konfliktu. •Nie wyzywamy członków innych klanów. •Grając na serwerach typu HashJama godnie reprezentujemy nasz klan, poprzez uczciwą grę i bez wyzywania innych graczy. •Nie wdajemy się w utarczki słowne. Gdyby doszło do ustawki na słowa podczas spara bądź CW, w ewentualne "jazdy" może wdawać się jedynie Clan Leader lub Vice Leader; memberzy i rekruci jedynie za pozwoleniem CL'a lub VCL'a •Nie wymądrzamy się "jacy to jesteśmy pro". Nie rządzimy się również innymi graczami mówiąc im co mają robić. Zbyt ostre kwestionowanie decyzji CL lub VCL zwykle kończy się warnem 2.CZITY •Absolutnie zakazane jest używanie wszelkich czitów. W tym klanie liczy się czysta gra i absolutnie nie tolerujemy wh czy chociażby aimów. •Jeżeli gracz zostanie przyłapany na czitowaniu, wylatuje z klanu bez możliwości powrotu. •Jeśli zauważymy, że jakiś członek klanu używa programów "ułatwiających" grę jest zobowiązany poinformować zarząd ePk o tej sytuacji. Wszelkie zatajenie zauważenia czitera w naszym klanie może być odebrane jako współpraca z cziterem. •Jeśli zobaczymy, że na sparze bądź CW członek przeciwnego klanu czituje bądź w inny dowolny sposób oszukuje, staramy się nagrać jego grę. 3.WARNY •Jeśli członek klanu otrzyma 4 warny, kończy się to jego wydaleniem z klanu. •Warny może "zbić" poprzez dobre zachowanie, dobrą grę itp. •Warna otrzymuje się za złe zachowanie, kłótnie, bądź też wyzywanie członków innych klanów. Za czity warnów nie ma, jest automatyczne wydalenie. •Jeśli gracz zostanie wydalony z klanu za warny, może do niego wrócić dopiero po upływie miesiąca, jeżeli zgodzi się na to reszta członków. 4.REKRUTACJA •Ponieważ wyznaję zasadę, że testy w postaci solówek są bezsensowne, gracz nie przechodzi testów typu 1vs1. •Jeżeli większość członków jest na neu bądź też tak, zainteresowany dostaje się do klanu na okres próbny, który trwa tydzień lub mniej. •Po upływie okresu gracz może nie dostać się do klanu, dostać się na rekruta albo na membera (więcej w temacie Przeczytaj zanim napiszesz w dziale Rekrutacja) •Gracz znajdujący się w danym momencie na okresie próbnym NIE MA PRAWA chodzić z tagiem klanu ePk •Tag wygląda następująco: ePk.GAMING - NICK Rekruci chodzą z takim samym tagiem jak reszta członków. 5.RCON •Rcona ma tylko Clan Leader oraz Vice Leader, ewentualnie osoba/osoby wybrane przez CL lub VCL 6.CW •Jeżeli gracz został wpisany do składu jest zobowiązany stawić się na CW. Jeżeli gracz nie stawi się na klanówce bez wcześniejszego poinformowania o tym CL lub VCL - dostaje warna. •CW to nie jest miejsce na wymyślanie jakiś nowych taktyk "ja kampie tu". Od tego są treningi i ewentualnie spary. Na CW obowiązują taktyki wcześniej ustalone przez zarząd klanu. 7.TRENINGI •Gracze zobowiązani są do uczęszczania na treningi. Z jednego treningu nie trzeba się usprawiedliwiać, chyba, że sytuacja taka powstaje częściej. Nieobecność na 2 treningach z rzędu bez usprawiedliwienia kończy się warnem •Treningi to miejsce, na którym można przedstawić swoje propozycje (taktyki itp.)
|